Subject: Bioloogilise materjali transport
From: "Kati Plaan" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 11:41:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan seoses vajadusega tuua Tallinnast Tartusse bioloogilist materjali
(verefraktsioonid, BSL2)

Materjal liiguks tõenäoliselt +4 peal.

Vajadus võiks tekkida 2025. a lõpus või 2026. a algusest.

Millised on tingimused mida peame täitma, et saaksime Tallinnas PERHist
materjali siia Icosagenisse toimetada?

Tervitades

Kati Plaan

Kati Plaan | Ostu- ja logistikapeaspetsialist | Icosagen Cell Factory OÜ,
Icosagen AS |

Eerika tee 1, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartumaa |
<http://www.icosagen.ee/> www.icosagen.ee |

Tel: +372 737 7057 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]